امام جمعه مهریز گفت: شهردار مهریز باید در پی رفع کم کاری‌ها و جبران عقب افتادگی‌های شهرستان مهریز باشد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با تبریک اهدا حکم شهردار از سوی استاندار یزد اظهار کرد: شهردارمهریز باید در پی رفع کم کاری‌ها و جبران عقب افتادگی‌های شهر بدون نگاه محله‌ای باشد.

وی افزود: از هم اکنون به دستگاه های دولتی که در ارائه خدمات به مردم نگاه محلی داشته باشند، هشدار می‌دهم و از تریبون نمازجمعه به همگان اعلام می کنم و ۱۰۰ درصد مانع از انجام این روال خواهم شد.

محی‌الدینی ادامه داد: وظیفه شورای شهر، کنار گذاشتن اختلافات و نظارت بر امور شهردار است نه دخالت بر آن چرا که این دخالت‌ها مانند سمی مهلکی بدنه باغشهر تاریخی مهریز را مسموم می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت درگذشت عالم ربانی، آیت الله علاقه‌بند بیان کرد: ایشان ستونی برای استان یزد و شخصیتی بودند که به کوچکترها و بزرگترها از روی تواضع احترام می گذاشتند.

محی الدینی همچنین با اشاره به اعتراض‌های مردم نسبت به مسکن ملی عنوان کرد: با اشک کارگری که از واگذاری مسکن ملی در شهرستان مهریز ناراضی بود، دل هر مسئولی به درد می آید و باید برای رفع آن مشکل راه حل مناسب ارائه شود.

وی، ورود نظام مهندسی به عرصه واگذاری مسکن ملی را مهم دانست و عنوان کرد: کم کاری در ساخت و ساز این مسکن با وجود ساخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانه جای هیچ گونه توجیهی ندارد.

محی الدینی تصریح کرد: در مورد مسکن ملی فقط دلان بازار سیاه سود برده اند و مردم مهریز هر روز نسبت به این مسئله نگران‌تر می شوند.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اقتدار نیروهای سپاه در مقابله با دزدان دریایی یادآور شد: ابهت آمریکای‌ها در مقابل همه دنیا از سوی ایران شکسته شد و آنها از امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی وحشت دارند.

محی الدینی با تبین سخنان رهبری که در این عصر، زمان بزن و فرار کن نیست، عنوان کرد: آنها حتی نتوانستند یک تیر را از غلاف خود خارج کنند و همان زمان جواب حمله خود را گرفتند.

وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: اکنون دشمن اقدام به تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، نفوذ فرهنگی از طریق سریال های هالیودی، سایت های اینترنتی اشخاص منحرف در دانشگاه، مدارس و رسانه های دیداری و شنیداری کرده است.

محی الدینی بیان کرد: در مسائل فرهنگی باید نخگان فرهنگی، هیت امنا مساجد و مسئولان با تمام قوا پای کار بیایند تا مسائل مهم فرهنگی مطابق با اسلام به خوبی اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به روز هلال احمر ادامه داد: جوانان سازمان هلال احمر فرشتگانی هستند که در زمان بروز حوادث در کوتاه‌ترین زمان با آموزش های لازمی که به مردم می دهند، به یاری آنها می آیند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا