طی شش‌ماهه نخست سال 1400 حامیان نیکوکار شهرستان مهریز 915 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 63 درصد رشد داشته است.

به گزارش یزدفردا: طی شش‌ماهه نخست سال 1400 حامیان نیکوکار شهرستان مهریز 915 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 63 درصد رشد داشته است.

سید وحید کمالیان بابیان این خبر گفت: هم‌اکنون 368 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مهریز قرار دارند و از حمایت 1296 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی افزود: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده و حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

 همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان یا تماس با شماره 32530077 در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) قرار دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا