حامیان نیکوکار شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 112 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

به گزارش یزدفردا: حامیان نیکوکار شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 112 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

حسین زین الدینی، رئیس کمیته امداد شهرستان میبد بابیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 112 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

وی افزود: 205 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان میبد از حمایت 1285 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir  برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا