فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی: برای کنترل تردد قاچاقچیان موارد مخدر در منطقه کویری کشور از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود.

به گزارش یزدفردا: سردار حسین اشتری در سفر به استان یزد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه امسال دیدن کرد.

وی سپس در گفتگو با خبرنگاران بر لزوم برنامه ریزی بهتر بین استان‌ها به ویژه منطقه کویری کشور برای شناسایی باند‌های مواد مخدر تأکید کرد و گفت: پایش پهپادی و کنترل بیشتر مسیر ترانزیت مواد مخدر نقش مهمی در مقابله گسترده و مبارزه همه جانبه‌تر با سوداگران مرگ ایفا می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: تلاش نیروی انتظامی بر این است تا به وسیله پهپاد مسیر‌هایی را که خودرو‌های قاچاقچیان تردد دارند و مواد مخدر از طریق آن‌ها منتقل می‌شود، به نحو بهتری مورد رصد قرار دهد که در این زمینه از تجهیزات پیشرفته موجود استفاده می‌شود.

وی استفاده از تجهیزات روز و پایش مستمر تصویری کویر را عامل جدی افزایش دستاورد‌های ناجا خصوصا در ۶ ماه گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی پلیس از رویکرد‌های جدی نیروی انتظامی است، زیرا هر اندازه که خدمات پلیس هوشمندسازی و از طریق فناوری روز ارائه شود، قطعاً خدماتی بهتر، به موقع‌تر و دقیق‌تر ارائه می‌شود.

شرکت در نشست شورای تامین، شرکت در نشست فرماندهان انتظامی استان‌های کویری، بازدید از برخی مقر‌های انتظامی و دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های شفر فرمانده نیروی انتظامی به استان یزد است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا