فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از دستاورد‌های ناجا وارد یزد شد.

به گزارش یزدفرداسردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به منظور بازدید از دستاورد‌های ناجا در استان یزد و جلسه مشترک با فرماندهان انتظامی استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد وارد دارالعباده شد.

دیدار با خانواده شهدا و بازدید از محموله‌های کشف شده انواع مواد مخدر از جمله برنامه‌های فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در استان یزد است.

اشتری برگزاری جلسه مشترک با فرماندهان انتظامی استان‌های کویری را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های خود در سفر به یزد دانست و گفت: تقویت بیش از پیش امنیت کویر کشور مهم‌ترین محور جلسه امروز به میزبانی استان یزد است.

وی افزود: استان یزد وظیفه سنگین مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و تردد خودروهای حامل مواد افیونی از شرق کشور را برعهده دارد که برخورد جدی با این مساله نیازمند برنامه ریزی جدی تر است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بر لزوم برنامه ریزی بهتر بین استان ها به ویژه منطقه کویری کشور برای شناسایی باندهای مواد مخدر تأکید کرد و ادامه داد: پایش پهپادی و کنترل بیشتر مسیر ترانزیت مواد مخدر  نقش مهمی در مقابله گسترده و مبارزه همه جانبه‌تر با سوداگران مرگ ایفا می‌کند.

وی استفاده از تجهیزات روز و پایش مستمر تصویری کویر را عامل جدی افزایش دستاورد‌های ناجا خصوصا در ۶ ماه گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی پلیس از رویکرد‌های جدی نیروی انتظامی است، زیرا هر اندازه که خدمات پلیس هوشمندسازی و از طریق فناوری روز ارائه شود، قطعاً خدماتی بهتر، به موقع‌تر و دقیق‌تر ارائه می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا