یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر عزم خود برای پیشرفت و آبادانی اردکان و کمک به رشد و بالندگی استان یزد تاکید و خواستار تعامل بیشتر مسئولان استان با نمایندگان جهت نیل به توسعه پایدار در استان یزد شد.
محمدرضا تابش در دیدار با استاندار و جمعی از معاونین و مشاوران وی با اشاره به ظرفیت و توانمندیهای بالای استان در زمینه های مختلف ، بستر كار و تولید را براي توسعه روزافزون استان مهم و اميد بخش دانست و افزود:استفاده از فرصتها، بهره برداری از ظرفیتهای بالای مادی و معنوی استان، ايجاد توليد پايدار و اشتغال ، تنها در سايه برنامه ریزی منسجم و اعمال دقیق مدیریت جلوه عيني و ملموس پیدا می کند و اظهار امیدواری کرد با همكاري همه بخش ها و همت مسئولين بتوانيم در اين زمينه گام هاي اساسي برداريم.
وی در عین حال از استاندار خواست تا جلسات هماهنگی به منظور بررسی مشکلات استان و تصمیم گیری برای حل آنها با حضورنمایندگان، بطور مستمر برگزار گردد تا از نظرات نمایندگان مردم در بدنه تصمیم گیری استان و پیگیری برای تخصیص اعتبارات و رفع تنگناهای پروژه ها به نحو بهتری استفاده شود .
تابش همچنین به استقرار صنایع مهم وزیرساختی در اردکان اشاره و با بیان برخی از مصوبات هیات دولت در شهرستان اردکان ،بحث محدوده اردکان -میبد،ایجاد مراکز آموزش عالی در اردکان، پیگیریهای انجام شده در زمینه گازرسانی و آب رسانی به بخش خرانق، مشکلات عقدا و منطقه محمدیه اردکان ،مشکلات صنایع اردکان ،تخصیص سهمیه آب شهرستان و ... خواستار جدیت بیشتر مسئولان استان و شخص استاندار جهت هر چه سریعتر مرتفع شدن معضلات پیرامون آنها شد.
در این جلسه با توجه به پیگیریهای چند سال گذشته ، پیشنهاداتی از سوی "تابش" جهت تاسیس شرکت هواپیمایی و شرکت حمل ونقل مسافری و بار برای استان ،همچنین تقویت و حل مشکلات موسسه کوثر یزد مطرح و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.
نماینده مردم اردکان همچنین به مذاکره خود با وزیر کشور در رابطه با انتخابات پیش رو و استفاده حداکثری از توان و ظرفیتهای مردم و معتمدین فارغ از هرنوع سلیقه اشاره و از استاندار خواست تا در استان یزد هم با به کارگیری همه معتمدین و تشکیل هیأتهای اجرایی فارغ از جناح بندیها اقدام شود تا هم صحت و سلامت انتخابات تضمین شود و هم مشارکت موثر مردم را در انتخابات داشته باشیم تا بتوان به تکلیف قانونی و شرعی خود جامه عمل پوشاند.
استاندار یزد نیز در این دیدار بر استفاده از نظرات نمایندگان مجلس در تصمیم گیریهای استان و پیگیری موارد مطروحه از سوی نماینده مردم اردکان تا حصول نتیجه تاکید و با بیان اینکه علاقمند به پیشرفت و توسعه اردکان و رفع مطالبات آن هستم ادامه داد: در انتخابات نیز توصیه و تاکید من به مدیران اجرایی این بوده که از مسئولان بی طرف و تمام ظرفیتهای استان استفاده شود تا ان شاء ا.. انتخاباتی خوب ، سالم و قانونمند پیش رو داشته باشیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا