فرماندار بهاباد در دیدار مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در راستای حمایت و عرضه به موقع محصولات تولیدی بخش کشاورزی شهرستان و جلب رضایت مندی مردم در تنظیم بازار میوه بهاباد، بر راه اندازی بازارچه میوه و تره بار تأکید نمود.

به گزارش یزدفردا: مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با فرماندار بهاباد دیدار و پیرامون مسائل تعاون روستایی شهرستان و راه اندازی بازارچه میوه و تره بار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار بهاباد در راستای حمایت و عرضه به موقع محصولات تولیدی بخش کشاورزی شهرستان و جلب رضایت مندی مردم در تنظیم بازار میوه بهاباد، بر راه اندازی بازارچه میوه و تره بار تأکید نمود و مقرر شد به زودی در این خصوص اقدام شود.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به واگذاری زمین جهت احداث ساختمان اداری نمایندگی تعاون روستایی شهرستان بهاباد از طرف راه و شهرسازی، شروع هرچه سریعتر احداث آن را خواستار شد. 

"یداله جوادپور" مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد  حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی ها را رویکرد اصلی این سازمان برشمرد و گفت: فعالیت تعاونی ها سابقه طولانی دارد و همواره به رغم برخی نارسایی ها، تعاونی ها اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی روستا ها قلمداد می شوند.

گفتنی است هفت شرکت تعاونی به تفکیک سه تعاونی روستایی، یک تعاونی تولید، دو تعاونی کشاورزی و یک نظام صنفی کارهای کشاورزی با بیش از چهار هزار نفر عضو از بهره برداران بخش کشاورزی، تحت نظارت نمایندگی تعاون روستایی شهرستان بهاباد در حال فعالیت و خدمات رسانی می باشند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا