شهردار یزد طی حکمی محمد حسن منصوری زاده را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منصوب نمود.

به گزارش یزدفردا: ابوالقاسم محی الدینی طی حکمی محمد حسن منصوری زاده را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منصوب نمود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در این حکم آورده است؛ فضای سبز در طول تاریخ شهرنشینی از اهمیت و تاثیرگذاری فزآینده ای در کیفیت زندگی شهری و شهروندان برخوردار است؛ از این رو توجه به فضای سبز به عنوان یکی از ارکان اساسی حیات بشر و از شاخص های توسعه یافتگی جوامع به حساب می پاید. لذا نظر به اقلیم خاص شهر یزد، مدیران و برنامه ريزان شهری با نگرش مدبرانه خود می توانند برای حفظ و گسترش فضاهای سبز شهری، تمهيدات قانونی لازم را بينديشند و با بهره گیری از ظرفیت ها و مسئولیت پذیری برای رفع کاستی ها، برای ساخت شهری سرسبز و پویا تلاش نمایند.

لذا با استعانت از درگاه حضرت حق و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم خدمات و محیط زیست شهری، به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از تعالیم عالیه دین مبین اسلام، ضمن هماهنگی و تعامل با سایر مدیران و اتخاذ تدابیر لازم، در راستای تحقق اهداف و پیشبرد امور در جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم شریف یزد، موفق و مؤید باشید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا