فرماندار اشکذر: ساعت کار مراکز تجمیعی شهرستان با هدف ارائه خدمات واکسیناسیون افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدفرداهادی هادی نسب در جلسه ستاد کرونای شهرستان اشکذر، شهروندان را نسبت به تحت تاثیر قرار گرفتن در قبال تبلیغات علیه واکسیناسیون برحذر داشت و گفت: باید تلاش برای افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان را افزایش داد.

وی افزود: اشکذر جایگاه خوبی در زمینه واکسیناسیون رده‌های مختلف سنی در استان یزد دارد، اما این آمار باید همچنان افزایش یابد.

فرماندار اشکذر تأکید کرد که اکیپ‌های واکسیناسیون باید به صورت سیار در سراسر شهرستان با همکاری مرکز بهداشت، جمعیت هلال احمر و شهرداری و دهیاری‌ها به صورت جهادی فعالیت کنند.

هادی نسب با اشاره به حذف دورکاری کارکنان بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: کارکنان ادارات ملزم هستند با ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات حضور پیدا کنند، بنابراین مدیران ادارات شهرستان باید نسبت به واکسیناسیون پرسنل خود در اسرع وقت اقدام کرده و گزارش در این خصوص را به فرمانداری ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه کارت الکترونیکی واکسن کرونا که از طریق سامانه salamat.gov.ir قابل دریافت است برای فعالیت اصناف و مشاغل شهرستان هم ضروری بوده و چنانچه مواردی مبنی بر عدم زدن واکسن کرونا توسط اتاق اصناف شهرستان گزارش شود پس از تذکر و اخطار نسبت به برخورد قانونی با واحد صنفی متخلف اقدام خواهد شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا