حسین جلالی سردبیر یزدفردا: استاندار یزد در هفته گذشته خبر از انتصابات جدید مدیران در استان داد.

به گزارش یزدفردا: بر اساس قراین و گمانه زنی های موجود یکی از پست هایی که در هفته آینده تعیین تکلیف می شود معاون سیاسی و اجتماعی استاندار یزد است.

عده ای از تقوایی مرد باتدبیرو مدیرکل پیشین سیاسی و انتخابات استانداری در زمان استانداری سردار دلها فلاح زاده نام می برند و بعضی دیگر معتقدند معاونت های سیاسی استانداران توسط وزارت کشور تعیین تکلیف می شود و به گزینه های چون عزیزی و محسن ابوترابی نیز اشاره شده است که البته گزینه محسن ابوترابی تنها در جهت تخریب او استفاده می شود هر چند که او نشان داده در هر سمتی که قرار داشته با خلوص نیت و وقت گذاری توانسته موفق عمل و مردم همیشه به وی اعتماد داشته حضور وی در سمت مشاور فرهنگی استاندار یزد عملا بسیاری از وظایف معاونت سیاسی را ایشان انجام می دادند ولی خود وی تمایلی برای بیرون آمدن از شورا را ندارد مگر اینکه راهی به جز آن نماند.

ولی انچه که از روحیه و تفکرات استاندار جوان یزد برمی اید اعتقاد راسخ وی به گزینه جوان و بومی دارد.

بنابر این انتخاب دکترحدادزاده دادستان جوان و خوش اخلاقی که در مدت تصدی پست معاون دادستانی و دادستانی توانسته به صورت شش دانگ در مسایل لازم مسلط و تاثیر گذار ظاهر شود می تواند بیش از پیش امید و موفقیت را نوید دهد.

چرا که ایشان می تواند پا به پای استاندار در سازندگی و توسعه و همچنین ایجاد امنیتی و ارامش استان که یکی از ملزومات حرکت جهشی استان برای جبران مسایل و مشکلاتی که دامان استان را گرفته است، قدم های مثبتی را بردارد.

در پایان باید نشست و دید استاندار جوان یزد چگونه در تعیین تکلیف پست کلیدی و به نوعی مرد شماره ۲ استان تصمیم گیری خواهد کرد.

با یزدفردا در تحلیل ها سیاسی و اجتماعی همراه و همگام باشید.

یک توضیح:

پس از انتشار مطلب فوق دکتر حدادزاده دادستان محترم یزد با ارسال این توضیح واکنش نشان دادند: محمد رضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص مطلب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ترک پست دادستانی گفت: در مسئولیت فعلی با افتخار کمک کار استاندار محترم و معاونین ایشان جهت خدمت به مردم خواهم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا