مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از شروع عملیات اجرایی فاز دوم بندرخشک با تکمیل زیرساخت های مورد نیاز خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی بندرخشک پیشگامان؛ محمد حسین ریاحی بستر ایجاد شده در این شرکت تعاونی را زمینه ساز توسعه اقتصاد و افزایش اشتغال کشور دانست.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بندرخشک پیشگامان به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بندرخشک پیشگامان با بیان ویژگی های منحصر به فرد و زیرساخت های قدرتمند موجود، به موقعیت جغرافیایی ارزشمند این مجموعه اقتصادی اشاره کرد و افزود: اتصال ریلی بندرخشک پیشگامان به شاهراه ریلی کشور و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت جاده ای از اصلی ترین دلایل انتخاب بازرگانان برای حمل کالا از این بندر می باشد.
ریاحی تکمیل راه های ارتباطی ریلی و جاده ای داخلی بندرخشک را در سال جاری بستر ساز حضور سرمایه گذاران حوزه های مختلف از جمله فعالیت های نیروگاهی،گلخانه ای و فرصت های ساخت و تعمیرات واگن و کانتینر دانست و ارائه تسهیلات ویژه برای بازرگانان و تولیدکنندگان در انبارش، حمل و صادرات و واردات کالا را از جمله مزایای بندرخشک عنوان نمود.
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با ابراز امیدواری به راه اندازی فازهای توسعه ای این مجموعه در آینده ای نزدیک از ایجاد پایانه صادراتی عام با رویکرد محصولات کشاورزی در بندرخشک پیشگامان خبر داد و افزود: در حال حاضر با راه اندازی کامل فاز اول و وجود زیرساخت های قدرتمند و کم نظیر شرایط مناسب سرمایه گذاری برای علاقه مندان فراهم گردیده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا