رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: دوره آموزش کارآفرینی مقدماتی برای 40 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: دوره آموزش کارآفرینی مقدماتی برای 40 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد برگزار شد.

حمید دهقان بهابادی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، گفت: دوره آموزش کارآفرینی مقدماتی برای 40 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، ارائه دانش و توانایی انتخاب بنگاه‌های کسب‌وکار، شناخت راه‌های برقراری ارتباطات اثربخش، دست‌یابی به مهارت و توانایی انتخاب مسیر شغلی کارآفرینان و خلق ایده‌های کسب‌وکار مولد برای کارآموزان مستعد بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت 15ساعت برگزار شد، در پایان دوره مدرک آموزش به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود.

دهقان بهابادی بیان داشت: مددجویان از آموزش‌های مهارت‌های مختلف و کاربردی متناسب باعلاقه و توانمندی بهره‌مند می‌شوند تا هنگام ورود به بازار کار یک دانش‌آموخته توانمند باشند و به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن جذب بازار کار شوند.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی پایدارسازی دام‌پروری ویژه مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با شرکت 20 نفر از مجریان طرح‌های خودکفائی دامداری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل کمیته امداد بهاباد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با موضوع بهداشت فضای دامداری، بهداشت فردی و مبارزه با بیماری‌ها و واکسیناسیون دام، اصول بهداشت و جایگاه دام، بیماری‌های دام، بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و اصلاح نژاد آشنا شدند.

وی بابیان اینکه این دوره آموزشی باهدف بالا بردن اطلاعات و آگاهی استفاده‌کنندگان از تسهیلات خودکفایی و اشتغال‌زایی در زمینه دام‌پروری برگزار شد، ادامه داد: آموزش پایدارسازی مشاغل برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌گذاری، افزایش کیفیت تولیدات و محصولات، آشنایی مجریان طرح بادانش روز، نحوه استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های منطقه، نحوه بازاریابی و فروش و ارتباط با مشتریان به مددجویان ارائه می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا