مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صنادیق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صنادیق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی به‌ویژه در شرایط سخت کرونایی برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند، گفت: با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صنادیق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی افزود: پس از تولید کدهای QR این کدها توسط نیروهای مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بر روی صنادیق صدقات خانگی نصب و امکان پرداخت از این طریق برای مشترکین فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: خیران می‌توانند با نصب "اسکنر بارکد" بر روی گوشی همراه با استفاده از دوربین، کد QR را اسکن کرده تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به واردکردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا