امام جمعه مهریز با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته مسکن گفت: مردم منتظر اقدام انقلابی دولت و بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با تبین سخنان رهبری مبنی بر لغو سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: رئیس جمهور انقلابی دستور لغو سند ۲۰۳۰ را داد زیرا سند ۲۰۳۰ در صدد تغییر سبک زندگی ایرانی‌ها بود.

وی ادامه داد: اجرای این سند در مدارس ایران باعث ترویج فرهنگ و غرب‌زدگی می شد که با اقتدار، از تصویب و اجرای آن جلوگیری شد.

محی الدینی با اشاره به روند افزایش قیمت‌ها بیان کرد: این افزایش قیمت‌ها برای مردم مشکل ساز خواهد بود و دولت، مأموران و ناظران باید بازرسی کامل داشته باشند که عده ای دائم شرایط را برای مردم سخت تر نکنند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: مشکل اصلی مردم در بحث سیمان، مسکن، آهن آلات و قوت غالب که نان است، بوده و انتظار دارند که آرامش نسبی به ویژه در موارد یاد شده به بازار بازگردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به معنی حماسه، معنویت، آرمان خواهی و مظهر تدبیر و حکمت است که رزمندگان اسلام به خوبی این واژه‌ها را برای جهانیان معنا کردند.

محی الدینی گفت: دفاع مقدس متعالی‌ترین نمونه مقاومت در طول دوران تاریخ است که تنها دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از آرمان های انقلاب و ارزشهای آن بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا