استاندار یزد: بر اساس آمار، یزد به لحاظ میزان رشد ازدواج رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

به گزارش یزدفردا: محمدعلی طالبی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان برای کسب جایگاه خوب ستاد ساماندهی جوانان استان در سطح کشور ، گفت: خوشبختانه با تعاملات برقرار شده بین دستگاه‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های خوبی در راستای اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان یزد صورت گرفت و یزد برای چندمین سال پیاپی جزو استان‌های برتر کشور در حوزه اهتمام به امور جوانان معرفی شد.

وی افزود: لازم است همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه جوانان، مسئولیت خود را در قبال موضوعاتی که به عنوان نیاز‌های ضروری جوانان مطرح می‌شود، ایفا کنند.

استاندار یزد از رشد آمار ازدواج استان پس از چندین سال نگرانی بابت کاهش آمار ازدواج خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس آمار، یزد به لحاظ میزان رشد ازدواج رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد که این مهم، نتیجه تلاش‌های دستگاه‌های مختلف، موسسات غیر دولتی و در راس آن‌ها موسسه فعالین ازدواج است.

طالبی درباره مسکن جوانان تصریح کرد: یزد یکی از استان‌های پیشرو و برتر کشور در تامین زمین و پیشرفت فیزیکی طرح‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار آمده و باید از فرصت‌های موجود در راستای توسعه مسکن در استان و کاهش مشکلات جوانان استفاده شود.

وی از مرحله جدید ثبت نام متقاضیان به عنوان یکی از فرصت‌های پیش رو برای تامین مسکن جوانان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم امکانات و شرایط لازم برای بهره مندی هرچه بیشتر متقاضیان از این شرایط را فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا