فرماندار شهرستان اردکان در پیامی به مردم این شهرستان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تأکید کرده است: محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی بر سیره امام هشتم، بر اهمیت آن افزوده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد: مصطفی پوردهقان، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی اردکان در پیامی از شهروندان اردکانی دعوت کرد در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند.

در پیام فرماندار اردکان آمده است: این جشنواره با محوریت آستان قدس رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یازدهمین سال برگزاری آن است و این مسابقه و این جشنواره به طور ویژه در سراسر کشور و شهرها و روستاهای مختلف در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزوده است:‌ بر خود وظیفه دانستم که از همه مردم عزیز شهر اردکان و همه کسانی که اهل کتاب و کتابخوانی هستند دعوت کنم که در این جشنواره کشوری شرکت کنند.

پوردهقان در بخش دیگری از پیام خود در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی آورده است: این جشنواره از دو باب حائز اهمیت است، نخست به واسطه اهمیت کتاب و کتابخوانی و دوم به سبب موضوعیت این جشنواره که آشنایی مردم عزیز با سیره ائمه اطهار به ویژه امام هشتم شیعیان و امام زمان(عج) است.

وی با دعوت از مردم اردکان برای شرکت پورشور در جشنواره تصریح کرده است: امیدوارم همه مردم در این جشنواره به طور ویژه و مشارکت بالا شرکت کنند و شاهد این باشیم که یک بار دیگر عنوان فرهنگی، علمی و ادبی شهر اردکان در سطح کشور بدرخشد و روز به روز بر میزان افرادی که به موضوع کتاب و کتابخوانی علاقه دارند، افزوده شود.

فرماندار اردکان در بخش پایانی پیام خود از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان که تلاش فراوانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان اردکان دارند، تشکر کرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا