در نشست شورای فرهنگی و نماز شرکت برق منطقه‌‌ای یزد که با حضور مسئول امور فرهنگی و دینی توانیر، مدیر ستاد اقامه نماز استان و سایر اعضای این شورا برگزار شد، تفاهم نامه فعالیت‌های بومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در حوزه ترویج و توسعه نماز منعقد شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد: ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت، آسیب پذیر‌ترین قشر جامعه در برابر تهاجم فرهنگی پیش آمده را فرزندان خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: از این رو تمرکز و زمان بیشتری در زمینه مباحث عبادی و فرهنگی فرزندان صرف کرده و تلاش کرده‌‌ایم تا ضمن گام برداشتن در راستای پاسخگویی به شبهات فرزندان همکاران، کمک کنیم تا فرزندان با دید باز، آگاهی کامل و بهره‌مندی از فطرت حق‌جو در راه درست گام بردارند.

وی با بیان این که امروزه هر فرزند خانواده در حوزه‌های مختلف باید مهارت کسب ‌کند و نباید صرفا درس خواندن، معیار تشویق یا سنجش فرزندان باشد، تصریح کرد: باید کسب مهارت در حوزه‌هایی مانند ورزش، هنر و دین و قرآن نیز در کنار حوزه درسی، مورد توجه و استقبال قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با بیان اینکه اثرگذاری امر به معروف تنها به شرط اجرای آن توسط فرد امر کننده ممکن خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای تاثیر در دیدگاه مردم، شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در خصوص مباحث مدیریت مصرفی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی همواره ثابت قدم و پیشگام بوده و کاهش ۳۸ درصدی مصرف گاز در زمستان گذشته و کاهش ۲۷ درصدی مصرف برق در تابستان سال جاری، از نتایج اقدامات مدیریت مصرفی در شرکت بوده است.

حجت الاسلام رضا کاکاوند مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر در ادامه با اشاره به همکاری مشترکین خانگی و صنعتی استان یزد در مدیریت بار تابستان ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: مدیریت بار بخش صنعتی و خانگی در استان یزد نشان از درایت و تعامل مدیران صنعت برق و همکاری صنایع این استان داشته و می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای سایر مناطق کشور نیز معرفی شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد با وجود شیوع بیماری کرونا نیز محدود نشد افزود: این اتفاق ناشی از نگاه خاص مدیران صنعت آب و برق استان یزد به امور فرهنگی است که فعالیت در حوزه مباحث فرهنگی را سرمایه‌گذاری می‌دانند و نه هزینه.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر همچنین تاکید کرد: فضای مجازی موجب اعمال تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم شده است؛ از این رو باید کتاب‌های عرضه شده در کتابخانه‌های شرکت‌ها نیز کتاب‌هایی به روز و جدید، متناسب با سلیقه و خواست جامعه و کاربردی باشند و امتیازات مختلفی برای ترویج فرهنگ ارزشمند کتاب‌خوانی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و توجه مدیران صنعت آب و برق استان به حوزه مباحث فرهنگی خاطرنشان کرد: همت و حمایت این مدیران در استان یزد باعث شده که ۵ دستگاه زیرمجموعه وزارت نیرو در استان یزد همواره رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند.

در پایان این نشست ضمن انعقاد تفاهم‌نامه فعالیت‌های بومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در حوزه ترویج و توسعه نماز، از فعالیت‌های همکاران، فرهاد آواره و رضا انتظاری در حوزه خادمین نماز در این شرکت قدردانی شد.

 










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا