وضعیت فرصت های سرمایه گذاری بی نام استان یزد طی نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان بررسی شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد: مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری یزد در این نشست با بیان اینکه پیگیری های خوبی برای صدور مجوز های سرمایه گذاری بی نام انجام شده است بر استمرار صدور این مجوز ها تاکید کرد.

مصطفی سالاری گفت: تمامی شهرستان های استان، دارای مجوز های سرمایه گذاری بی نام هستند و این مجوزها بر اساس ظرفیت های هر شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال تدارک برای اعلام فراخوان جذب سرمایه گذاران برای عملیاتی شدن مجوزهای بی نام هستیم؛ خواستار معرفی طرح های سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.

وی تسهیل در امور سرمایه گذاری را خواستار شد و افزود: باید زمینه  را برای جذب سرمایه گذاری در استان   فراهم کنیم.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم گفت: اغلب مجوزهای سرمایه گذاری در این بخش ها، متعلق به کشاورزی، صنعت، محیط زیست و گردشگری می باشد.

محمد دهقان منشادی افزود: هدف از صدور مجوز های سرمایه گذاری بی نام را ایجاد مشوق های سرمایه گذاری و تسریع در روند سرمایه گذار ی عنوان کرد.

وی از سرمایه گذاران خواست در زمان  اعلام فراخوان در آینده نزدیک در اجرای طرح های مجوز های بی نام مشارکت کنند.

34 عنوان فرصت سرمایه گذاری بی نام برای اجرای در 169 محل پروژه با حجم سرمایه گذاری 221 میلیارد ریال و اشتغال زایی 16 هزار و 500 نفر تدوین شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا