فرماندارمیبد به همراه حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه با حضور در اتاق اصناف، انتصاب جلال فلاح را به وی تبریک گفت و افزود: هرچند با صنعتی و گردشگری شدن شهرستان میبد و حضور مهاجرین داخلی و خارجی و گردشگران فضای کسب‌وکار را متحول و گاها با ناهنجاری‌هایی مواجه کرده است اما کاسب‌کارهای ما از مشتری مداری و اصول اخلاقی و حرفه‌ای برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فعالیت اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان میبد را گسترده و درعین‌حال منصف و پایبند به اصول شرعی و اخلاقی خواند.

فرماندارمیبد گفت: هرچند با صنعتی و گردشگری شدن شهرستان میبد و حضور مهاجرین داخلی و خارجی و گردشگران فضای کسب‌وکار را متحول و گاها با ناهنجاری‌هایی مواجه کرده است اما کاسب‌کارهای ما از مشتری مداری و اصول اخلاقی و حرفه‌ای برخوردارند.

جلال فلاح رئیس اتاق اصناف میبد هم گفت: سه هزار و 757 پروانه فعال در شهرستان میبد وجود دارد که 237 مورد آن به ایثارگران اختصاص دارد.

فلاح بابیان اینکه اکثر کاسب‌کارهای شهرستان میبد مؤمن و متعهد هستند افزود: اگر ناهنجاری‌هایی هم در این صنف وجود دارد غیربومی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: اصناف چشم‌وچراغ شهر هستند و نبض شهر دست کاسب‌کاران است و همواره سعی کرده‌اند همراه مسئولین باشند و مسئولین هم باید برای جلب اعتماد و دلگرمی بیشتر آن‌ها را تقویت کنند.

فرماندار در ادامه با حضور در منزل جلیل خادم‌زاده رئیس پیشین اتاق اصناف میبد از خدمات چندین ساله وی قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا