فرمانداربهاباد با بیان اینکه اقتصاد کشور بر سه پایه اقتصاد دولتی، تعاونی و خصوصی بنا نهاده شده است گفت : ایجاد اشتغال ورشد اقتصادی در فرآیند توسعه نقش بسزایی دارند.

فرماندار بهاباد در جریان بازدید از کارگاه تراشکاری ابتکار صنعت بهاباد با تبریک هفته تعاون وقدردانی از زحمات تلاش گران عرصه کارو کارگری  با تاکید بر اینکه مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد افزود :اگر واحدهای تولیدی، اراده و توان داشته باشند قطعا و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه شرکت های تعاونی نقش بسزایی در فرآیند توسعه و ایجاد اشتغال و همچنین توسعه اقتصادی شهرستان دارند گفت  :  بی شک هنگامی که بحث  لزوم پیشرفت و بحث ایجاد اشتغال در شهرستان به میان می آید یکی از مهم ترین جهات این  توسعه نقش و جایگاه مهم شرکت های  تعاونی در شهرستان است  که با ایجاد اشتغال   و  رشد اقتصادی در فرآیند توسعه  این امر  نقش  بسزایی دارند .

وی با اشاره به اینکه هفته تعاون بهترین فرصت برای ترویج و تعمیم فرهنگ تعاون و کار گروهی است و افزود : قطعا تعاونی ها می توانند با شرکت در نمایشگاههای استانی و کشوری شرکت در جشنواره تعاونی های برتر توانمندی خود را به نمایش گذاشته و الگوئی برای سایر فعالان عرصه تولید و خدمات باشند.

فرماندار بهاباد عامل توسعه کشورها در دهه های گذشته را ثروت و نیروی انسانی عنوان کرد و افزود:  امروز خلاقیت و نوآوری دو مولفه اصلی در پیشرفت کشورها می باشد و باید به این دو مولفه توجه ویژه شود.

 درادامه این بازدید رئیس اداره تعاون کارورفاه اجتماعی بهاباد هم به ارائه گزارشی در خصوص شرکت تعاونی ها و کارگاههای تولیید ی شهرستان پرداخت .

به مناسبت هفته تعاون فرماندار امام جمعه ورئیس اداره تعاون کارورفاه اجتماعی از یک کارگاه تراشکاری دربخش مرکزی بهاباد بازدید کردند وهفته تعاون را به این کارگران تبریک گفتند

درپایان با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر مدیر و کارگران این مجموعه تولیدی  تجلیل شدند.

درحال حاضر در شهرستان  بهاباد تعداد 32 شرکت تعاونی فعال میباشند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا