فرماندار بهاباد در دیدار مدیرصندوق کارآفرینی استان یزد به پتانسیل‌های موجود در رسته‌های مختلف شغلی از جمله کشاورزی، صنعت و خدمات اشاره نمود و گفت: صندوق کارآفرینی با حمایت و اعطای تسهیلات مناسب می‌تواند نقش مهمی در فعال‌سازی این ظرفیت‌ها داشته باشد.

به گزارش یزدفردا: در جلسه‌ای که با حضور مدیرصندوق کارآفرینی استان یزد، فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به متقاضیان و شرایط جدید پرداخت وام به کارآفرینان شهرستان بهاباد بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بهاباد به پتانسیل‌های موجود در رسته‌های مختلف شغلی از جمله کشاورزی، صنعت و خدمات اشاره نمود و گفت: صندوق کارآفرینی با حمایت و اعطای تسهیلات مناسب می‌تواند نقش مهمی در فعال‌سازی این ظرفیت‌ها داشته باشد.

"محمدمهدی خانی‌زاده" با توجه‌ به اینکه بهاباد یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان است تصریح کرد: باید نگاه ویژه‌ای به لحاظ ارائه تسهیلات کم‌بهره به افراد جویای اشتغال شود.

مدیر صندوق کارآفرینی استان یزد در این دیدار گزارشی از برخی برنامه‌های این صندوق در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت و برای شناسایی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی جدید از سوی متقاضیان شهرستان بهاباد اعلام آمادگی و هرگونه همکاری نمود.

"عبدالصمد شهبازی" افزود: اولویت برنامه صندق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی اقشار کم توان و ایجاد اشتغال  بویژه در شهرستان‌های محروم می‌باشد و لذا تلاش می‌کنیم نگاه ویژه‌ای برای اختصاص تسهیلات و حمایت از کارآفرینان شهرستان بهاباد داشته باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا