درمراسمی به مناسبت هفته دولت وبا حضورفرماندار وجمعی ازمسئولان محلی موسسه خیریه غیر انتفاعی بانوی همدل بهاباد تحت نظارت اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح شد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهاباد دراین مراسم درسخنانی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت این موسسه با تلاش بانوان خیرشهرستان دردوحوزه تهیه جهیزیه برای نوعروسان و نیازمندان و بخش توانبخشی برای معلولان فعالیت میکند .

حسن عبداللهیان بهابادی با بیان اینکه این  موسسه بیشتر درتهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند خدمات رسانی میکند گفت : خیران محترم شهرستان میتوانند در کمک به تهیه جهیزیه به نیازمندان این موسسه رایاری کنند .

عبداللهیان  تصریح کرد : مؤسسه خیریه و غیر انتفاعی بانوی همدل بهاباد که با دید فرهنگ سازی و ترویج هر چه بیشتر نوع دوستی وبا هدف کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند ایجاد شده نسبت به دستگیری از عزیزانی که بصورت دائم و یا بنا بر مشکلات خاصی بصورت موردی نیازمند به یاری و مساعدت مالی دارند را طبق بندهای مندرج در اساسنامه هدف اصلی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این موسسه عزت نفس، احترام و تکریم و حفظ شخصیت و قداست مراجعان و نیازمندان شناخته شده و مورد تائید را در رأس کار قرار داده است افزود : این موسسه سعی برآن دارد که خانواده های کم بضاعت و بعضاً بی بضاعت را بصورت نامحسوس شناسایی و حتی الامکان قبل از مراجعه نسبت به رفع نیاز آنها با حفظ شخصیت اجتماعی شان اقدام نماید.

رئیس اداره بهزیستی بهاباد با اشاره به اینکه  مؤسسه خیریه بانوی همدل بهاباد محدود به هیئت مدیره، مؤسس و اعضای خاصی نمی باشد  افزود : مؤسسه خیریه غیرانتفاعی بانوی همدل  محدود به هیئت مدیره، مؤسس و اعضای خاصی نمی باشد و پذیرای حضور گرم و مؤثر عموم شهروندان خدوم و نوع دوست در قالب یک مؤسسه مردم محور بوده و نه تنها در بحث مالی؛ بلکه همفکری، مشاوره و پیشنهادات و... جهت خدمت هر چه بیشتر به خلق که افضل عبادات است، خواهد بود.

فرمانداربهاباد هم دراین مراسم ازدست اندرکاران راه اندازی این موسسه قدردانی کرد .

این موسسه درمحلی استیجاری فعالیت خودرا آغازکرده وبه شهروندان  بی  بضاعت بهابادی خدمات ارائه میدهد واین موسسه در اداره بهزیستی نیز به ثبت رسیده است .

مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا