فرماندارمیبد در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اردوگاه فرهنگی تفریحی بنستان احداث هرسال 10 آموزشگاه در شهرستان میبد را همچنان از اولویت‌های این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در این بازدید که دکتر سید مصطفی مصطفوی از فرهیختگان میبدی خارج از کشور نیز حضور داشت؛ تفاهم‌نامه احداث دو آموزشگاه را به یاد پدر و مادرشان که هردو از فرهنگیان شهرستان میبد بودند را با آموزش‌وپرورش امضاء کرد.

مصطفوی بابیان اینکه والدینشان عشق و علاقه خاصی نسبت به آموزش و فرهنگ داشتند گفت: پدرم مرحوم سید حسین مصطفوی و مادرم سلطان خالقی علاقه داشتند مسیر دانش آموزان مستعد را به تحصیل باز کنند.

وی افزود: به همین خاطر همه خانواده ما دوست داشتیم که مجموعه‌ای را ایجاد کنیم که راه پیشرفت برای دانش آموزان مستعد هموار شود.

این فرهیخته میبدی گفت: پس از صحبت با آیت‌الله اعرافی، موحدی فرد و کارگر قرار شد که دو آموزشگاه را به نام این دو فرهنگی بزرگوار احداث کنیم.

محمدرضا کارگر رئیس آموزش‌وپرورش میبد گفت: آموزشگاه اول، آموزشگاه سه‌ساله دوم تیزهوشان است که با چهار کلاس درزیربنای 2 هزار 200 مترمربع باده میلیارد تومان در جنب آموزشگاه رحیمی بفروئیه احداث خواهد شد.

کارگر افزود: آموزشگاه دوم هم قرار است در شهرک آیت‌الله اعرافی انتهای شهیدیه با زیربنای هزار و 800 مترمربع در 9 کلاس احداث شود که این آموزشگاه هم به اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد تومان نیاز دارد که به همت خیر و اعتبارات دولتی تکمیل خواهد شد.

در این بازدید آقای پور نمازی از فرهنگیان شهرستان میبد هم یک‌صد میلیون تومان به ایجاد زیرساخت‌های اردوگاه کمک کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا