رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از اجرای مجدد محدودیت‌های ترددی از ساعت ۲۴ خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ احمد شیرانی گفت: طرح ممنوعیت‌های تردد در جاده‌ها ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد، اما همچنان ورود به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

وی افزود: کسانی که به این شهر‌ها ورود کنند از طریق دوربین‌ها مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه آیا پس از ساعت ۲۴ روز جمعه منع تردد لغو شده و تردد خودرو‌ها عادی می‌شود یا خیر، گفت: در این مورد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و به پلیس ابلاغ شود، اجرا خواهد شد.

وی افزود: اگر تصمیم جدیدی هم گرفته نشود، مطابق مصوبه قبلی و بر اساس وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌ها محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود، در نتیجه اینطور نیست که محدودیت‌های سفر برداشته شود.

به گفته شیروانی، اجرای طرح منع تردد شبانه نیز همچنان در تمام شهر‌های کشور اجرا می‌شود و خودرو‌های فاقد مجوز از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از شهروندان خواست که از انجام سفر و تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند تا با سرعت بیشتری از شرایط دشوار کرونایی عبور کرده و چرخه انتقال متوقف شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا