امام جمعه موقت مهریز گفت: شرایط سخت اقتصادی و بی‌تدبیری‌ها، امید را در دل مردم کمرنگ کرده و اکنون زمان آن است که دولت سیزدهم دل مردم را به دست بیاورد و روحیه امید را به جامعه بازگرداند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام علی‌اصغر زارع در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با مهم دانستن مسئولیت ریاست جمهوری اظهار کرد: کشور ما هم اکنون دچار مشکلات اجتماعی، اقتصادی و از همه مهمتر، مسائل فرهنگی است که این مسائل دل همه متدین را به درد آورده که امیدواریم این مشکلات گام به گام برطرف شود.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی برعکس سایر مسئولان که در خانه‌های خود می‌نشستند، در خطرناکترین نقاط حضور پیدا کردند و باعث امیدواری بیشتر مردم به دولت شدند.

زارع ادامه داد: مردم در انتخابی که انجام دادند به سبک و نظرات بعضی از رقبا توجه نکردند و می‌دانستند که فرد مورد نظرشان امتحان خود را در عرصه‌های مختلف به خوبی پس داده است.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی سال‌های متعدد در قوه قضائیه همچنین به عنوان تولیت آستان قدس رضوی و در عرصه های مختلف اقدامات شایسته بسیاری را پایه گذاری کرد و اکنون نیز امیدواریم در مسند ریاست جمهوری نیز موفق ظاهر شود.

امام جمعه موقت مهریز با اشاره به روز آخر هفته دولت که به روز تروریسم نامگذاری شده است، عنوان کرد: کشور ما شهدای زیادی را در حملات تروریستی از دست داده و اگر ملت ایران می‌گویند «مرگ بر آمریکا» حرف بی‌جایی نزده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت، در رای اعتماد به وزرا ها خوب عمل کرد و وزرا با رای بالا صاحب کرسی وزارت شدند.

زارع با اشاره به اینکه مردم در همه صحنه ها بهترین بوده و خواهند بود، افزود: مسئولان هم اکنون باید دل مردم را به دست آورند تا امیدی که در دل مردم کمرنگ شده بود، دوباره جوانه بزند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با وجود دولت سیزدهم، کشور به آن سطح که نظام و انقلاب می خواهد و حکومت اسلامی انتظارش را دارد برسد و مردم با امید بیشتر از گذشته به زندگی خود زیر سایه نظام اسلامی ادامه دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا