فرماندار بهاباد در این پیام با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن آورده است: آزادگان معظم این سرو قامتان صبر و استقامت، آموزگاران و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که با الهام از فرهنگ عظیم عاشورا، در برابر سختی‌های غیر قابل وصف دوران اسارت خود ایستادگی نمودند و شکستی دیگر را برای دشمن رقم زدند.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد در پیامی ۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت. متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی ایران، یکی از روزهای بزرگی است که در صفحات پر از حماسه و افتخار صحيفه تاریخ ایران اسلامی حک شده است.

آزادگان معظم این سرو قامتان صبر و استقامت، آموزگاران و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که با الهام از فرهنگ عظیم عاشورا، در برابر سختی‌های غیر قابل وصف دوران اسارت خود ایستادگی نمودند و شکستی دیگر را برای دشمن رقم زدند و درس بزرگ عزت و آزادگی را به جهان آموختند.

این روز بزرگ و به یادماندنی را به آزادگان سرافراز، خانواده‌های معزز و شکیبای آنان و ملت شهید پرور ایران به ویژه آزادگان و ایثارگران شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده و برای همگان از خداوند متعال سلامتی، عزت و خدمتگزاری خالصانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی خانی‌زاده - فرماندار بهاباد


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا