فرماندارمیبد در سفر هفته گذشته خود به تهران به دیدار خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر ورزش رفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح با اشاره به خروجی این دیدار گفت: قرار شد معاون وزیر ورزش و جوانان، یک میلیارد تومان به دو پروژه ورزشی میبد کمک کنند.

فلاح بابیان اینکه ما هم این قول را دادیم که سه پروژه زمین ورزشی چمن مصنوعی فوتبال که جزء بهترین زمین‌های چمن‌های مصنوعی استان است را تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسانیم افزود: ان‌شاءالله سالن ورزشی مصلی هم با پولی که داده می‌شود تا پایان شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: به یمن حضور رضا شبانی نوجوان میبدی در تیم ملی تیراندازی، سایت تیراندازی هم با این کمک و مساعدتی که انجام‌شده است به سرانجام برسد.

فرماندارمیبد با اشاره به کمک خیرین در امر ورزش به‌ویژه در بخش چمن مصنوعی گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال که نزدیک به 8 میلیارد تومان بوده، سه میلیاردش را خیرین دادند و سالن ورزشی مصلی هم که نزدیک 6 میلیارد تومان بوده است؛ 700 میلیون تومان را خیرین و بقیه را مردمی داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سایت تیراندازی هم که به‌صورت مشارکتی با اداره ورزش استان در حال اجراست با کمک‌هایی هم که از سمت وزارت ورزش خواهد شد در نیمه اول مهرماه شاهد افتتاح آن در شهرستان میبد خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا