برای نخستین بار با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسوولان محلی، میزخدمت در فضای باز مساجد و حسینیه‌های مهریز برپا شد.

به گزارش یزدفردا: در اولین میز خدمت که یکشنبه‌شب در حسینیه اعظم مزویرآباد و صحن آستان مقدس امامزاده سید غیاث الدین برپا شد مسوولان به سوالات فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ورزشی مردم و جوانان شهرستان پاسخ دادند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه شنیدن سوالات و مطالبات شهروندان و پیگیری برای رفع مشکلات جزو وظایف مدیران است گفت: در میز خدمت مردم به راحتی و بدون واسطه به طرح نیازها و انتقادات خود در حوزه‌های مختلف می‌پردازند.

رضا زارع زاده مهریزی در حاشیه برپایی میز خدمت در منطقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به استقبال شهروندان از طرح اشاره کرد و افزود: پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردم و پیگیری آن تا حصول نتیجه هدف اصلی است.

وی اظهار کرد: حضور مسوولان در جمع مردم نقش مهمی در اعتمادبخشی و امیدآفرینی دارد و فرصتی برای در میان گذاشتن مشکلات مردم با مسوولان و پیگیری حل مطالبات قانونی است که باید سالانه به نحو ادامه داشته باشد.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مهریز گفت: برپایی میز خدمت در سطح محلات در فضای باز مساجد با رعایت نکات بهداشتی نمونه کار جهادی است و در رفع مشکلات مردم موثر است و باید با همکار مدیران منطقه ادامه یابد.

محمد سجاد اعتباری افزود: در این برنامه مشکلات حوزه مسکن ملی، اتباع و مهاجران و مسایل فرهنگی و اقتصادی مردم و جوانان مطرح و قول پیگیری داده می‌شود و نقش  مهمی در رفع معضلات شهرستان دارد که باید تقویت شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا