درآئینی که با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در محل سالن حوزه مقومت بسیج شهید محلاتی بهاباد برگزارشد خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی بهاباد تجلیل شدند .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد دراین آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، شهید آوینی و شهدای خبرنگار 8 سال دفاع مقدس ،  با تبریک روز خبرنگار  گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه هستند،آنها نخبگانی هستند که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

امام جمعه بهاباد بااشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند افزود : .خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در توسعه شهرستان موثر باشند و ضمن همکاری با مسوولین و جلوگیری از شایعه سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم خود را ایفا کنند گفت : خبرنگاران با انتشار حقایق و واقعیت ها و نگاه تیزبینانه عرضه را بر سیاه نمایی تنگ کنند و محور وحدت آفرینی و امیدبخشی باشند.

حجت الاسلام بشکانی درادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید برای جوانان ونوجوانان تبیین شود اظهارداشت : یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

وی بیان داشت : بیانات مقام معظم رهبری همواره و در خصوص گام دوم انقلاب کاملا روشن است و نیاز به شرح و تفسیر ندارد و باید در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبری عمل کنیم و در زمینه اجرایی گام برداریم.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا