رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: نیکوکاران شهرستان میبد در چهارماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 570 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: نیکوکاران شهرستان میبد در چهارماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 570 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

حسین زین‌الدینی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری بستر مناسبی برای فقرزدائی و خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند، گفت: نیکوکاران شهرستان میبد در چهارماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 570 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه 9 مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند، افزود: 3500 خانوار در قالب 6000 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، این در حالی است که 1300 خانوار در قالب 2200 نفر تحت حمایت مراکز نیکوکاری هستند

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان در زمینه‌های کمک‌هزینه تحصیلی، کمک‌هزینه ازدواج نوعروسان نیازمند، کمک‌هزینه فرانشیز درمان، کمک‌هزینه معیشت و کمک‌هزینه تعمیر مسکن نیازمندان بوده است.

مرکز نیکوکاری واحدی مردمی است که دارای هیات عامل است و اعضای آن به‌صورت افتخاری در محلات و روستاها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا