نشست هماهنگی کاهش پیک بار استان با حضور معاونین شرکت برق منطقه‌ای یزد، نماینده‌های استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین نمایندگان صنایع بزرگ استان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد: احمد کردستانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت ضمن قدردانی از همکاری و تعامل صنایع استان در راستای مدیریت بار، شرایط کنونی شبکه کشور را شرایطی خاص و حساس عنوان کرد و افزود: نیاز به همکاری و همدلی صنایع با صنعت برق استان بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست برای هماهنگی بهتر صنایع و با توجه به ابلاغیه‌های اخیر برگزار شده تا بتوانیم با همفکری، تصمیم گیری بهتری انجام داده و از این شرایط خاص با کمترین مشکل عبور کنیم.

علی محمد فتح آبادی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در ادامه کمبود بارندگی، کاهش شدید آب پشت سد‌ها و فرارسیدن گرمای زودرس را از علل برهم خوردن تراز تولید و مصرف و کمبود تولید عنوان کرد و افزود: شرایط حال حاضر شبکه برق کشور شرایطی حساس و بحرانی است و دیسپاچینگ ملی بسته به شرایط شبکه و به منظور حفظ پایداری شبکه سهمیه مدیریت بار هر استان را تعیین می‌کند.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد ادامه داد: بر اساس سقف بار تعیین شده برای این شرکت از سوی شرکت توانیر، محدوده مصرف هر مشترک تعیین و اعلام شده و صنایع نیز موظف به رعایت این محدوده هستند.

در ادامه این نشست، نمایندگان صنایع حاضر در جلسه نیز نحوه و شرایط همکاری صنعت خود و چالش‌ها و موانع همکاری در ایام مورد انتظار را بیان کرده و نظرات و پیشنهاد‌های خود را ارائه کردند.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا