ریئس دفتر نظارت انتخابات استان یزد گفت: ناظران و سرناظران شورای نگهبان طبق وظیفه قانونی و شرعی خود از تک تک آرای مردم حفاظت می‌کنند و امانت دار هستند.

به گزارش یزدفردا: ریئس دفتر نظارت انتخابات استان یزد گفت: ناظران و سرناظران شورای نگهبان طبق وظیفه قانونی و شرعی خود از تک تک آرای مردم حفاظت می‌کنند و امانت دار هستند.

سید ناصر محمدی در همایش ناظران و سرناظران شورای نگهبان شهرستان مهریز گفت : صیانت از آرای اقشار مختلف مردم در انتخابات یک رسالت و وظیفه مهمی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: عرصه انتخابات عرصه جدی انجام وظایف تعریف شده قانونی توسط تمامی عوامل برگزاری این رخداد به خصوص توسط ناظرانی است که باید قانونمند از ابتدا تا انتها فعالانه ماموریت را انجام دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناظران و سرناظران باید نهایت دقت در اجرای قانون را انجام دهند تا مردم بدانند که تک تک رای آنها حفاظت و  مشارکت در انتخابات نقش‌آفرین است.

محمدی یادآور شد: با اقداماتی که در عرصه انتخابات توسط همه مسوولان و دست‌اندرکاران صورت می‌گیرد سالم برگزار شدن آن برای اقشار جامعه باید تضمین شود چون هدف دشمن تضعیف آن است .

همچنین رییس دفتر نظارت مهریز گفت: ۳۰۰ ناظر و سرناظر طبق مقررات با آمادگی کامل در کنار عوامل اجرایی و بازرسی در انتخابات مسوولانه وظایف خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم انجام می‌دهند و تاکنون کارهای جدی و صحیح انجام شده است.

علی جماشی افزود: انتخابات عرصه حضور فعال همه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و اعلام آمادگی در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور است و همه باید در این راستا جدی وارد صحنه شوند و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا