مسوول سازمان بسیج کارگران و کارمندان سپاه الغدیر یزد گفت: مشارکت آگاهانه و پرصلابت ۲ جامعه هدف یادشده استان در انتخابات جمعه این هفته ، نشانه تبلور مردم سالاری دینی و پیوند مجدد آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ مهدی ابویی افزود: کارگران و کارمندان مومن و انقلابی در ۴۲ سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب، همواره نقش خود را در عرصه‌های اجتماعی و دوران هشت سال دفاع مقدس در حمایت از کشور و خدمت به مردم انجام دادند و با حضور در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به راه شهیدان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه هرچه این حضور و حماسه‌آفرینی اقشار مختلف مردم به خصوص قشر موثر و سختکوش کارگران و کارمندان در انتخابات بیشتر باشد این موضوع به نفع کشور است، تصرح کرد: باید جامعه هدف علاوه بر مشارکت خود در این عرصه نسبت به تشویق دیگران برای همراهی در پای صندوق های اخذ رای تلاش جدی داشته باشد .

این مسوول اظهار کرد: دشمنان که چشم دیدن عظمت ایران را در داخل و خارج از کشور در بخش‌های مختلف ندارند تمامی تلاش ماه‌های اخیر خود را برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات متمرکز کردند و برای این کار از تمامی ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

ابویی یادآور شد: تاریخ کشور ما در ۴۲ سال گذشته به خوبی گویای این موضوع راهبردی است که هرجا دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند ملت با بیداری و بصیرت و گوش به فرمان ولایت فقیه توطئه‌های بدخواهان و استکبارجهانی را نقش بر آب کرد.

به گفته وی، کارگران سختکوش عرصه تولید و کارمندان مومن و فداکار خدمت‌رسانی به مردم بر خلاف خواست دشمنان نظام و انقلاب امسال حضوری گسترده و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو دارند و بار دیگر اقتدار و عظمت این ملت و کشور را در منظر جهانیان نشان می‌دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا