رییس ستاد انتخابات مهریز گفت: عوامل اجرایی در برگزاری این پروسه ملی باید با بی‌طرفی کامل طبق مقررات و قانون مورد نظر به وظیفه سنگین خود در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش و از آرای مردم حفاظت کنند.

به گزارش یزدفردا: محمدجواد برزگر جمعه شب در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان افزود: رعایت بی‌طرفی در انتخابات و عمل به قانون جزو وظایف اصلی تمامی عوامل به خصوص نمایندگان فرمانداری و اعضای هیات اجرایی در روز  رای‌گیری است.

وی با بیان اینکه تاکنون تمامی مراحل برگزاری انتخابات شهرستان با همکاری هیات های نظارت و بازرسی طبق مقررات انجام شد،ادامه داد: پاسداری از تک تک آرای مردم و تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند برای جلب مشارکت حداکثری مردم باید محور امور باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز ۳۱ نفر و در روستاها ۲۸۸ نفر برای ورود به این نهاد مردمی با هم رقابت می‌کنند و این آمار ممکن است روزهای آینده به خاطر انصراف برخی از نامزدها دچار تغییر شود که در اسرع  وقت اطلاع رسانی می‌شود.

برزگر تصریح کرد: علاوه بر شهر مهریز در ۴۷ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای دهیاری دهستان های ارنان، میانکوه ، خورمیزات، تنگچنار و بهادران، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر اساس مقررات با همکاری مسوولان و مردم برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا