نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هر فردی باید به وظیفه دینی و ملی خود که همانا شرکت در انتخابات روز ۲۸ خردادماه جاری است به آن عمل کند و حضور نیافتن در شعبه های اخذ رای در واقع خدمت به دشمنان نظام، انقلاب و کشور است.

به گزارش یزدفردا: آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان به اهمیت حضور مردم در انتخابات و نقش رای بالا در تقویت نظام اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی و سهل‌انگاری در این خصوص حرکت در مسیر دشمنان است و اصلا از هیچ فردی پذیرفته نیست .

وی ادامه داد: هر فردی ،می‌خواهد به وصیت شهیدان و امام راحل (ره) عمل کند باید بیش از دوره‌های گذشته حضوری گسترده و پرشورتر همراه با بصیرت در روز رای گیری در شعبه های رای حاضر شود و رسالت ملی و دینی خود را به نحو مناسب انجام دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد اظهار کرد: حضور در انتخابات امسال که دشمن برای کاهش آرای مردم از مدت‌ها قبل تلاش گسترده ای را انجام می‌دهد ،رسالت بزرگ و موجب تقویت نظام و مایه عزت کشور و شکست جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید همه با همبستگی در آن مشارکت کنند.

ناصری یزدی به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری از سوی مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود باید وامدار اسلام، مردم و قرآن باشد و اگر به وظیفه خود در حل مشکلات کار کند در مسیر حقیقت و شهیدان فعالیت کرده است .

وی گفت: ایران به برکت خون شهیدان و رهبری‌های مقام معظم رهبری امروز در دنیا عظمت دارد و این سربلندی زمانی حفظ می‌شود که مردم در انتخابات امسال مشارکتی گسترده تر نسبت به دوره های قبل داشته باشند و اگر این امر محقق شود دیگر استکبارجهانی نمی‌تواند اهداف شوم خود را دنبال کند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه یزد گفت: مردم باید در کنار انتخابات ریاست جمهوری به شوراهای اسلامی شهر و روستاها اهمیت قایل شوند و افراد متدین و متخصص و خادم و دلسوز را انتخاب کنند که سود آن نصیب همگان و عموم شهروندانی است که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

ناصری به توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و هوشیاری مردم و مسوولان را در برابر اهداف آنها خواستار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا