مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: خیران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

به گزارش یزدفردا به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: خیران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

محمد شجاعان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت حداکثری خیران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، گفت: خیران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه هم‌افزایی با خیران سپرده‌گذار در صندوق، علاوه بر گسترش سنت قرض‌الحسنه، کمک به افزایش توان پرداخت وام قرض‌الحسنه با هم‌افزایی و پاسخگویی مناسب به رفع مشکلات نیازمندان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه تسهیلات اعطایی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه از محل وجوه سپرده‌گذاری شده توسط خیران به دو صورت امکان‌پذیر است، درروش اول معرفی نیازمندان به تشخیص خیر سپرده‌گذار صورت می‌پذیرد و در روش دوم، خیر پرداخت وام از محل وجوه اداره شده را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: شماره تلفن‌های ۴ ‌- ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته‌شده است، شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد.

شجاعان یادآور شد: سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان یزد درزمینهٔ کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به ۴۴۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا