رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: در سال گذشته 177 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و 932 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زائی دریافت کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: در سال گذشته 177 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و 932 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زائی دریافت کردند.

حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد بهاباد در گفتگو با خبرنگاران و با اشاره به اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های اصلی این نهاد است افزود: در سال گذشته 177 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و 932 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زائی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: این تسهیلات از محل بودجه صندوق امداد، تبصره 16 و تسهیلات اشتغال توسعه روستائیان درزمینهٔ های مختلف تولیدی و خدماتی به‌خصوص بخش کشاورزی و دامداری با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌های عامل پرداخت شد.

دهقان بهابادی پرداخت وام اشتغال را باهدف خودکفائی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و زمان بازپرداخت را پنج سال برشمرد و افزود: کمیته امداد بهاباد در 150 زمینه شغلی شامل دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی و معدنی تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای کمک به زندگی شرافتمندانه جامعه هدف تحت حمایت است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا