رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: یکی از خیران اصناف شهرستان بهاباد کوچک‌ترین عضو خانواده پنج‌نفری خود را حامی ایتام ومحسنین شهرستان کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: یکی از خیران اصناف شهرستان بهاباد کوچک‌ترین عضو خانواده پنج‌نفری خود را حامی ایتام ومحسنین شهرستان کرد.

حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد بهاباد با اشاره به تداوم اجرای طرح ایران مهربان در این شهرستان گفت: در اقدامی خداپسندانه ودرایام بابرکت ماه مبارک رمضان خیر بهابادی کوچک‌ترین عضو خانواده خود را نیز حامی ایتام و محسنین شهرستان بهاباد کرد.

رئیس کمیته امداد بهاباد افزود: پدر این کودک، قبل از به دنیا آمدن فرزندشان نیت انجام این کار را داشت و با تولد فرزند دلبندشان به جمع حامیان این شهرستان پیوست.

وی تصریح کرد: طرح ملی ایران مهربان با شعار هر شهروند و کارمند یک حامی در حال اجراست و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت ماهیانه از مبلغ 50 هزار تومان تا رقم دلخواه به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

دهقان بهابادی در خصوص راه‌های مشارکت در این طرح ابراز داشت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی اکرام (ekram.emdad.ir) و یا با مراجعه به کمیته امداد در این طرح شرکت کنند.

وی همچنین به اجرای طرح ایران همدل (اطعام مهدوی_افطاری ساده) اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد 10 هزار نیازمند بهابادی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اطعام و افطار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد بهاباد در پایان بابیان اینکه 200 فرزند یتیم و فرزند نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون 950 خانوار در قالب 2150 نفر تحت حمایت کمیته امداد بهاباد هستند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا