یزدفردا :اين روزنامه در مقاله اي به قلم "عبدالرحمن خالد الحمود" تحت عنوان "درود بر احمدي نژاد و اردوغان" نوشت: از زمان درگذشت "جمال عبدالناصر" رهبر جاودان عرب، الگويي که بتوانيم در او گمشده خويش را براي مقاومت عليه رژيم اشغالگر صيهونيستتي بيابيم ، تهي شده بود.
وي افزود: درمقابل اين نوميدي که تقريبا به آن عادت کرده ايم، به يکباره خداواند دو رهبر از جهان اسلام به ما مرحمت فرمود که توانستند با شجاعتي بي نظير و با ايجاد روح مبارزه و مقاومت در جوانان امت، در ما بارقه اميد بدمند.
القبس افزود : اين دو همچنين توانستند کرامت اين امت را که دشمن ترسو آن را از زمين، هوا، و دريا مورد مورد خدشه قرارداده بود ، به آنان بازگردانند.
وي افزود: نخستين فرياد عليه دشمن صهيونيستي از ايران بيرون آمده و توسط احمدي نژاد هدايت مي شود که فردي تاريخي و شجاع است و حرفهايش با کردارش تناسب دارد.
مقاله نويس اين روزنامه خاطرنشان کرد که ساخت نيروگاه هسته اي ايران و اعلام موفقيت هاي پي در پي اين کشوردر غني سازي اورانيوم و تهديد دشمن با موشک هاي بالستيک و نيز توان ايران در پرتاب هر دقيقه يک موشک در صورت تعرض يا تجاوز به ايران، خواب را از اسرائيل گرفته است.
به نوشته القبس، از اين گذشته احمدي نژاد در محافل بين المللي سخناني عليه دشمن ايراد کرده و مي کند که هيچ يک از رهبران و يا رسانه هاي ما جرات ايراد آن را نداشته و نخواهند داشت.
عبدالرحمان خالد افزود: وي در سخناني که در کنفرانس دوربان 2 در سوييس ايراد کرد و طي آن جنايات اسراييل و نژاد پرستي آن عليه برادران فلسطيني مان و نقش حمايت گرانه کشورهاي غربي از اين دشمن به رهبري کورکورانه آمريکا را آشکار ساخت، چيزي جز موفقيت وي نيست.
وي افزود: رهبر ديگر اسلامي "رجب طيب اردوغان" رهبر ترکيه است که گوشه اي از عظمت و نقش عطرآگين ترکيه به عنوان پايتخت آخرين دوره هاي خلافت اسلامي را به ما بازگردانيد.
به نوشته القبس، وي دروغگويي صهيونيست ها و سلطه آنها بر کنفرانس هاي جهاني را با خروج خود از کنفرانسي که در آن "شيمون پرز" رييس جمهوري اسرائيل از قتل عام و جنايات اسرائيل در نوار غزه عليه ملت بي دفاع فلسطين باوجود استفاده اين رژيم از کليه سلاح هاي ممنوعه جهاني حمايت کرد، برملا و آشکار ساخت.
مقاله نويس القبس افزود: اردوغان همچنين دشمن صهيونيستي را در طول جنگ ديوانه وار به نواز غزه، از طريق سفرهاي دوره اي خويش به کشورهاي جهان رسوا کرد و اين در حالي بود که رهبران ما سکوت اختيار کرده بودند.
وي افزود: آنچه مايه اميدواري نسبت به مواضع اين دو رهبر است، حمايت ملت ها از آنها است ، زيرا اين دو هنگام بازگشت از کنفرانس هاي ياد شده به عنوان قهرمان مورد استقبال قرارگرفتند و اين نشان مي دهد که اين دو ثمره ملت هاي مبارزي هستند که ياس و نوميدي نمي شناسند و به مبارزه خويش تا ريشه کن کردن دار و دسته حاکم بر تل آويو و بازگشت فلسطين و قدس شريف و پاکسازي آن وجود آنها ادامه خواهند داد.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا