فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق: نمایشگاه توانمندی بانوان بافقی با هدف توانمند سازی، کار افرینی و اشتغال زایی برای حدود ۲۰ نفر راه اندازی شد.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ نصیری گفت: به منظور تحقق شعار سال، یکی از اقدامات مهم در حال انجام، حمایت از تولیدات مشاغل خانگی به همت زنان است.

وی افزود: در نمایشگاه توانمندی بانوان، دارو‌های گیاهی و محصولات خانگی به نمایش گذاشته شده است که برای ۱۳ نفر به صورت غیر مستقیم و پنج نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق همچنین با بیان اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی کارافرینی قمربنی هاشم در سال گذشته افتتاح شده است، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز توانمند سازی نیازمندان، اشتغال و ازدواج است.

سرهنگ نصیری اظهار داشت: یکی از اقدامات این مرکز برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان است که برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار، نیازمندان و افراد دارای سرپرست با در امد کم و بانوان خانه دار در روستا‌های اطراف، شغل ایجاد می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری مرکز نیکوکاری قمربنی هاشم، سپاه، ناحیه مقاومت بسیج، حوزه خواهران فاطمه الزهرا، گردان کوثر و مجتمع فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی (ع) برپا شده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا