به گزارش یزدفردا، در روز های اخیر شهرداری و شهردار یزد به خاطر تغییر در مدیریت سازمان آرامستانهای یزد مورد انتقاد های شدید و خارج از عرف قرار گرفته است.

به نظر می رسد این هیاهو ها بی ارتباط با انتخابات پیش رو نباشد.
اما آنچه که مسلم است اینکه شهردار یزد به عنوان سکان دار این نهاد حق عزل و نصب مدیران خود را دارد.
چرا که اوست که باید در برابر مردم و نمایندگان مردم در شورا پاسخگوی عملکرد مدیران و مجموعه متبوع خود باشد.
شایان ذکر است همه این واکنش ها در حالی است که زمانی که مدیر تودیع شده (جناب مرادی ) برای این مدیریت منصوب می شده است هیچ فردی یا گروهی اعتراض نکرده است که چرا شهردار از جناح مخالف بااکثریت شورا این مدیر را منصوب کرده است و انتخاب را سیاسی ندانستند و اکنون که مجموعه با جابجایی ایشان از آرمستانها با حفظ شان و مقام ایشان به ریاست کمیسیون حفاری های شهرداری و انتصاب فردی دیگر از مجموعه شهرداری در این سمت خواسته تا به بهترین وجه خدمات در شان مردم دارالعباده را ارایه دهد این هیاهو ها پیش آمده است .

گفتنی است در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز در رابطه با تغییر مدیر کتابخانه وزیری با همین روش با تغییر صورت گرفته مقابله شده و اعتراضاتی صورت گرفت که البته در خصوص نحوه مدیریت ملک ثابت در کتابخانه وزیری وضعیت متفاوت تر از این مورد بوده است.

این اعتراضات و واکنش ها این نگرانی را بوجود آورده است که اگر قرار باشد مدیران در عزل و نصب ها اینگونه تحت فشار قرار گیرند باید ممکن است هیچ مدیری انتخابش را از طیف جهادی انتخاب نکند چرا که موقع برکناری یا جابجایی با اینگونه برخوردها مواجه نشود

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا