مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از تهیه سبد‌های غذایی جهت افراد نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش یزدفردا، حرازی زاده با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه اظهار داشت: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبد‌های غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می‌کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر یزد اظهار داشت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیرین به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی پسا کرونا، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیرین، ادای نذورات افطاری با نیت خیرین، بسته‌های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: از مردم نوع دوست یزد دعوت میشود تا همانند گذشته که همراهی و همیاری نمودند و مشارکت مثال زدنی داشتند اقلام اهدایی بسته بندی و استاندارد شامل (ماکارونی، رب گوجه، مرغ، برنج و...) در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد و همچنین پرداخت‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری#۳۵*۱۱۲* و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۵۶۰۳۳ و شماره کارت ۹۴۸۸-۲۸۵۳-۳۳۷۴-۶۱۰۴ بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز تا در تهیه سبد‌های معیشتی یار و یاور خانواده‌های کم برخوردار استانمان باشند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا