فرماندار مهریز گفت: عوامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی هریک در چارچوب وظایف محوله با همکاری هم در اجرای مقررات نقش اصلی در سلامت انتخابات ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در این شهرستان دارند.

به گزارش یزدفردا، رضا زارع زاده مهریزی یکشنبه شب در جلسه هیات های  اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر مهریز افزود: همه عوامل انتخابات باید بر اساس مقررات وظایف خود را دقیق انجام دهند که جلب مشارکت مردم در گرو همکاری و عمل به وظایف آنهاست.

وی با بیان اینکه طبق روزشمار ابلاغی وزارت کشور تمامی مراحل برگزاری انتخابات تاکنون در شهرستان بدون هیچ مشکلی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: مردم فداکار در ۴۲ سال گذشته با درک شرایط کشور همواره حضوری فعال در این میدان سرنوشت‌ساز داشتند و این وفاداری آنها بازهم امسال تکرار می‌شود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: انتخابات اوج همبستگی آحاد مرم فهیم در دفاع از کشور و دستاوردهای عظیم انقلاب‌اسلامی است و بدون شک در انتخابات امسال شاهد حضور حماسی و آگاهانه دوباره مردم در این عرصه خواهیم بود و نقشه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

زارع زاده مهریزی یادآور شد: عوامل انتخابات از تک تک آرای مردم امانت‌داری می‌کنند و پاسدار ارزش‌های  دینی و ملی هستند و مسوولان باید با خدمت بیشتر و بهتر موجب جلب مشارکت پرشور همگان در انتخابات مهم امسال باشند که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: تاکنون تمامی امور انتخابات در منطقه با همکاری هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در چارچوب مقررات کشور شکل گرفته و همه به وظایف خود مشغول هستند و بدون هیچ مشکلی به اهداف و ماموریت‌ های ترسیمی طبق قانون درست و جدی عمل می‌کنند . 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا