رئیس حوزه هنری یزد گفت: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار تأثیرگذار و امیدآفرین، مروج مصرف کالا‌های داخلی باشند و به تحقق شعار امسال کمک کنند.

به گزارش یزدفردا، محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین روز از سال نو گفت: راه بن‌بست برای ملت ایران وجود ندارد و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان می‌توانیم بزرگترین موانع و مشکلات فرا روی تولید و اقتصاد کشور را برطرف و تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.

وی بر لزوم حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و افزود: شاعران و طنزپردازان محفل «قندشکن» حوزه هنری یزد در آخرین محفل خود در سال ۹۹ با زبان طنز به اهمیت تولید ملی، رونق اقتصادی و پرهیز از مصرف کالا‌های قاچاق پرداختند و در خصوص حمایت از تولیدات و دستاورد‌های متخصصان کشور و ارتقاء فرهنگ عمومی برای مصرف کالا‌های تولید داخل شعرخوانی کردند.

رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به نقش مؤثر و پررنگ هنرمندان در راستای برجسته‌سازی شعار سال اظهار داشت: اهالی هنر و ادب می‌توانند با تولید آثار هنری و ادبی تأثیرگذار و امیدآفرین، علاوه بر تبلیغ و ترویج مصرف کالا‌های ساخت ایران و اشاعه فرهنگ صرفه‌جویی و قناعت، چالش‌ها و موانع پیش روی تولید را با زبان گویا و شیوای هنر بیان کنند تا مشکلات سریع‌تر برطرف و موجب دلگرمی تولیدکنندگان داخلی و جهش تولید شود.

وی اظهار داشت: بی‌تردید با حضور جوانان و نسل نواندیش پویا و مبتکر و مشارکت مردم و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان بومی می‌توانیم با اتحاد و همدلی، ایجاد امنیت پایدار در حوزه اقتصادی، آسیب‌شناسی و مقابله با فساد، اقتصاد کشورمان را شکوفا و خودکفا کنیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا