نخستین نشست شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط ‌عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های یکایک همکاران خود در سال ۹۹، خواستار جمع‌بندی عملکرد تمامی بخش‌های شرکت در هشت محور جامعه، رهبری استراتژیک، مشتری، منابع انسانی، مالی و اقتصادی، شراکت‌ها و منابع، روش‌های اجرایی و فرایند‌ها و همچنین تحقیقات، مطالعات و آینده‌پژوهی شد و ابراز امیدواری کرد تا با جمع‌بندی این عملکرد‌ها در این چهارچوب، بتوان ضمن ارج نهادن به زحمات کارکنان شرکت، الگویی مناسب برای ادامه مسیر در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: در سال پیشرو باید بسترسازی مناسب‌تری جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ارائه پیشنهاد و ثبت دانش و مشارکت در تصمیم‌سازی شرکت برق منطقه‌ای یزد ایجاد کنیم و بتوانیم با ارائه پیشنهاد، همفکری و هم‌اندیشی، مشارکت بیشتری را در سطح شرکت رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد کمبود نقدینگی سال ۹۹ را از مهم‌ترین چالش‌های سال گذشته عنوان کرد و افزود: خرسندیم که توانستیم با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های پیش‌آمده، ضمن پرداخت به‌موقع حقوق، مزایای کارکنان شرکت، جوانب مهم مربوط به‌سلامت جسمی و روحی همکارانمان را در ایام کرونا به‌پیش ببریم.

وی با اشاره به اولویت‌بندی احداث پروژه‌ها در ابتدای سال گذشته، خاطرنشان کرد: احداث و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های با اهمیت کمتر، برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به تعویق افتاد که به ثمر رسیدن سه افتتاح پروژه در پویش #هرهفته الف ب ایران در طول سال ۹۹، از نتایج این تصمیم است.

این مقام مسئول صنعت برق استان یزد همچنین با اشاره به فرسایش تاسیسات شبکه برق استان تصریح کرد: هزینه‌های حفظ و نگهداری شبکه نیز در کنار هزینه‌های طرح و توسعه در حال افزایش بوده و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در تمامی سطوح، رشد و توسعه متوازنی در شرکت رقم‌زده و شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را به‌عنوان شرکت نمونه در استان و کشور مطرح نماییم.

ارائه گزارش عملکردی معاونان و مدیران دفاتر مستقل شرکت از عملکرد واحد تحت امر خود در چهارچوب محورهای تعیین شده از دیگر برنامه‌های نخستین نشست شورای معاونین شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال ۱۴۰۰ بود.

 










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا