مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با بیان این کهاز ابتدای امسال تاکنون بیش 10 میلیارد بسته معیشتی بین نیازمندان دراین استان توزیع شده است، گفت: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت 370 بسته معیشتی به بهانه اجرای طرح تبرکات مهدوی بین جامعه هدف تعیین شده در اردکان توزیع شد.

یزدفردا: حجت الاسلام حسین زارع زاده در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان، در جمع خبرنگاران حاضر و با اشاره به این‌که رتبه پنجم موقوفه در کشور به استان یزد اختصاص داده شده است، اظهار کرد: امروز یکی از جلوه‌های وقف مردم استان در توزیع بسته‌های کمک معیشتی طرح تبرکات مهدوی نمایان شد.

وی افزود: برای تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از را آن توسط خیران و بخشی هم از محل درآمدهای موقوفه هایی که به لحاظ شرعی و قانونی امکان استفاده از آن وجود دارد،  تأمین کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه در مورد وقف گفت: وقف چشمه همیشه جاری خداوند است که این بار توفیق حاصل شد تا در زمینه خدمت به مردم و بسته های کمک معیشتی گام برداشته شود.

حجت الاسلام زارع زاده با بیان این‌که حراست از کرامت و شخصیت افراد در بحث توزیع بسته‌های کمک معیشتی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: برگزاری این برنامه‌ها برای  خودنمایی نیست بلکه برای ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر مشارکت در خیران نیک اندیش است.

مدیرکل اوقاف یزد با اشاره به این‌که برخی خانواده ها با شیوع ویروس کرونا زندگی سختی را پشت سرگذاشته‌اند، تصریح کرد: باید به یکدیگر رحم کرد تا مورد رحمت خداوند قرار گیریم و هرکس به اندازه توانایی اش در این زمینه تلاش کند.

همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه افزود: در عمل به منویات نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای طرح تبرکات مهدوی ۳۷۰ بسته  معیشتی به اعتبار هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا