آیین درختکاری در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رحمت بافق با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن و برخی مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق همزمان با آغاز هفته درختکاری طی مراسمی در شهرستان بافق با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان چندین اصله درخت خرما در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رحمت بافق غرس شد.

فرماندار بافق حضور در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رحمت بافق را فرصت مغتنی برای انجام کار خیر دانست و خاطر نشان کرد: از همه عزیزان دعوت می کنم با حضور در این مرکز و انجام عمل خیر به این مجموعه کمک کنند.  

سید مهدی طلایی مقدم افزود: حضور در این مکان به بهانه روز درختکاری را فرصت بسیار خوبی دانست تا از نزدیک تلاش های بی وقفه پرسنل این مجموعه را مشاهده کنیم و برای بهتر شدن وضعیت این مجموعه تلاش کنیم و زمینه را برای کمک های مردمی و خیرخواهانه به این مجموعه را فراهم سازیم.

حجته الاسلام سعادت فر، امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از بنیانگذار و بانی این مجموعه خاطر نشان کرد: کاشت درخت باعت طراوت و شادابی شهر و عامل اصلی آبادی و طبیعیت است و در اهمیت درختکاری همین بس که پیامبر اسلام فرموده اند اگر عمرجهان پایان یابد و روز قیامت رسد در دستان شما یک درخت گذاشته می شود و باید آن را بکارید هر چند فرصت نداشته باشید.

رضا فلاح مبارکه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی کاشت درخت در روز درختکاری را دلیلی بر پی بردن به نعمت های خداوند دانست و این کار را به نوعی سرمایه گذاری برای آیندگان نامید و خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن در صدد آن است که بتواند برای بهبودی وضعیت مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رحمت بافق قدم هایی بردارد.

کاشت درخت خرما در محوطه و بازدید از مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رحمت بافق از برنامه های این آیین بود.

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا