رئیس کمیته امداد بهاباد گفت : با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری و بدلیل ویروس کرونا ، جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد به صورت غیر حضوری و هوشمند برگزارمیشود .

حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد بهاباد درگفتگو با خبرنگاران درخصوص برنامه های برگزاری جشن نیکوکاری در بهاباد اظهار داشت : جشن نیکوکاری در بهاباد با شعار عیدی برای همه و در روزهای 13 و14 و15 اسفند درسرتا سر شهرستان بهاباد برگزارمی شود و کمکهای خیرین را برای نیکوکاران در شب عید جمع آوری میکنند .

رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه در روز جشن نیکوکاری 8 پایگاه ثابت وسیار کارجمع آوری کمکهای مردم نوعدوست را بعهده دارند گفت : مردم خیر و نیکوکار بهاباد سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند    دهقان بهابادی  از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت : ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

 وی افزود : جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان  و  نیازمندان جامعه  با شعار عیدی برای همه در روزهای 13 و 14 و 15 اسفند ماه در کلیه مدارس  و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بهاباد درادامه  تاکید کرد با توجه به توصیه‌های  وزارت بهداشت  در خصوص شیوع  ویروس کرونا مراسم  نیکوکاری  در این شهرستان به صورت غیر حضوری  و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق  برنامه شاد دانش آموزان نیز قابل استفاده میباشد .

به منظورهرچه بهتر برگزارشدن جشن نیکوکاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن نیکوکاری باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئو ل بسیج سازندگی و رئیس کمیته امداد در دفترمدیر کمیته امداد بهاباد برگزارشد .

رئیس کمیته امداد بهاباد بابیان اینکه روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم بهاباد در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است افزود :خیران می توانند جهت کمک به نیازمندان در روز جشن نیکوکاری با روش غیرحضوری با کد دستوری # 03۵8*8۸۷۷*  و شماره کارت 6037997950020447 کمکهای خود ر ا به نیازمندان پرداخت کنند .

انتهای پیام /

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا