مدیر مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: با توجه بیماری کرونا در کشور، مشترکان تلفن ثابت استان می توانند بدون حضور در مخابرات از خدمات غیر حضوری این شرکت استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: مشترکان تلفن ثابت می‌توانند از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ، و دسترسی به سامانه "مخابرات من" از خدماتی چون ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز، خلاصه عملکرد برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: شماره رایگان ۲۰۰۰نیز یکی از خدمات غیر حضوری پرداخت قبض تلفن ثابت می باشد که در صورت قطع با پرداخت بدهی از این سامانه ، تلفت در کمترین زمان وصل می شود.

مدیر مخابرات منطقه یزد از دیگر خدمات غیر حضوری مخابرات را کد دستوری#۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه اعلام کرد و افزود: در این سامانه خدماتی از قبیل پیش ثبت نام تلفن ثابت، ثبت خرابی و پیگیری آن، پیش ثبت نام تلفن ثابت، خدمات اینترنت پرسرعت ، پرداخت صورتحساب و شارژ کارت تلفن همگانی امکان پذیر می باشد.

مدیر مخابرات منطقه یزد سامانه های ثبت خرابی (۲۰۱۱۷)، پشتیبانی و فروش اینترنت(۲۰۲۰)، واحد ارتباطات مردمی(۲۰۲۱) و اطلاعات پاسخگویی مشترکین (۱۱۸) را از دیگر درگاه های خدمات غیر حضوری بر شمرد و عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همشهریان خوب استان و نیز با استفاده از خدمات غیر حضوری که در اختیار ایشان قرار گرفته است از این بحران پیش رو به سلامتی گذر کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا