فرمانده انتظامي شهرستان " اردكان " از دستگيري3 توزيع کننده مواد مخدر و کشف مقاديري مواد مخدر صنعتي و سنتي در شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " اكبر شفيعي " گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم، طرح پاکسازي نقاط آلوده در يک محله جرم خيز شهرستان اجرا كردند.
وي افزود: در اين طرح،ماموران يگان امداد شهرستان توانستند 3 توزيع کننده مواد مخدر سابقه دار که در امر توزيع مواد مخدر در شهرستان اردکان و ميبد و اشکذر فعاليت داشتند را دستگير و مقاديري مواد مخدر نيز از آن ها کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: از يک نفر مرد و 2 متهم زن 108گرم هرويين و 42 گرم شيشه و10گرم شيره ترياك ویک عدد پايپ شيشه اي و2عدد ترازوي ديجيتال كشف و پرونده تشکيل و به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي اردكان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه مردم قدرداني و تصريح کرد: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا